Libanon Update

Google
 
Web libanon-update.blogspot.com

Overzicht van de gebeurtenissen in Libanon nadat Hezbollah twee Israƫlische soldaten gevangen heeft genomen.

dinsdag, augustus 22, 2006

Komt dat zien, komt dat zien

Morgenavond zijn we weer op de televisie en wel op Netwerk, Nederland 1, na het acht-uur journaal!

Update:
Uitzeding gemist?
Hier is de link naar de uitzending van Netwerk van 23 augustus:
Deze link is naar de meest recente uitzending, dus vanaf 25 augustus werkt het al niet meer. Wel kun je dan nog steeds zoeken op datum (23 augustus), zender (Ned 1) en programma (Netwerk).

6 Comments:

Blogger Riemer Brouwer schreef...

@Ekko
Het onderwerp is de hulpverlening aan de slachtoffers in Libanon. Ze hebben Brigitte gevolgd bij haar dagelijkse werkzaamheden. Ze is nu zeer druk bezig met het opzetten van hulpprogramma's om zowel slachtoffers als hulpverleners te helpen om de oorlog te verwerken.

Via contacten met de medische afdeling van Hezbollah heeft Brigitte het Netwerk team naar Haret Hreik kunnen meenemen. Dit is de wijk waar het hoofdkantoor van Hezbollah is (of was, er is niets van over)gevestigd.

23 augustus, 2006 13:17  
Anonymous Anoniem schreef...

Leuk om te zien! Goede reportage want het maakte veel duidelijk over de rol van Hezbollah in Libanon. Succes met alles weer op de rails te krijgen daar!

24 augustus, 2006 10:43  
Anonymous Anoniem schreef...

kheb het ook gekeken. Er is echt veel te doen. Ik hoop dat ook de politiek een beetje wil meewerken.

24 augustus, 2006 16:07  
Anonymous Anoniem schreef...

Omdat ik naar Netwerk keek, kwam ik op deze Blog terecht.Jammer dat ik die niet eerder heb gevonden.Riemer is een boeiend verteller die goed sfeer weet weer te geven.Heb grote delen van de blog sinds het uitbreken van de oorlogshandelingen doorgelezen. Ik ben nooit in lebanon geweest, maar voel een soort verbondenheid met het land.Ik hoop dat ik het in een toekomst kan bezoeken..

24 augustus, 2006 18:22  
Anonymous Anoniem schreef...

Leuk om eindelijk eens gezichten te zien bij het log en de namen. En wat een enorm schattig dochtertje hebben jullie. Kan me voorstellen dat ze jullie trots is!

De reportage was kort (gebruikelijk helaas), maar gaf een duidelijk beeld van de Libanese problematiek. Ik kan me ook goed voorstellen dat de organisatie waar Brigitte voor werkt geen onderscheid maakt in niet- en wel Hezbollah-aanhang. Mijn complimenten voor wat ze doet!

Voor wie het heeft gemist op Netwerk.tv staat de reportage
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=239833

25 augustus, 2006 00:28  
Anonymous Anoniem schreef...

Brigitte, complimenten van mijn collega's en vrienden. Goede reportage volgens hen , van mij had je al teruggehoord. Maria

25 augustus, 2006 23:44  

Een reactie posten

<< Home