Libanon Update

Google
 
Web libanon-update.blogspot.com

Overzicht van de gebeurtenissen in Libanon nadat Hezbollah twee Israëlische soldaten gevangen heeft genomen.

woensdag, augustus 30, 2006

En meer grappen

De grappen beginnen goed op gang te komen. Hier zijn er nog een paar:

Nu Libanon miljarden dollars toegezegd krijgt voor de wederopbouw, heeft de Egyptische president direct bevolen om 6 Israëliërs te kidnappen.

De Palestijnse vluchtelingen in Libanon zijn erg boos op hun Hamas regering: alle buitenlanders werden gerepatrieerd, waarom zij niet?

En de leukste: Een Jood komt aan op Schiphol. "Occupation?", vraagt de douane. "No, tourism" is het antwoord :-)


En hier nog een plaatje dat laat zien wat het Axe effect kan doen:

2 Comments:

Anonymous Anoniem schreef...

An Israeli recently arrives at London's Heathrow airport. As he fills out a form, the customs officer asks him: "Occupation?" The Israeli promptly replies: "No, just visiting!"
deze versie las ik net op een andere blog...
http://beirutlive.blogspot.com/

30 augustus, 2006 11:32  
Blogger christinA eijkhout schreef...

Kheb die site ook ff bezocht. De mop van Olmert /abu kaled geeft in mijn ogen dát weer (overdreven natuurlijk ) hoe veel mensen de oorlog en haar afloop wensen te zien. Terwijl ik als ik naar de beelden van verwoesting kijk, ik helemaal om geen een mop kan lachen.
Lachen tegen wil en dank is ook een overlevingsstrategie.

30 augustus, 2006 19:58  

Een reactie posten

<< Home