Libanon Update

Google
 
Web libanon-update.blogspot.com

Overzicht van de gebeurtenissen in Libanon nadat Hezbollah twee Israëlische soldaten gevangen heeft genomen.

maandag, augustus 14, 2006

Grappen in oorlogstijd

Gisteren las ik op de blog van Harald Doornbosch dat de eerste grappen zijn gesignaleerd. Yep, hieronder staan er nog meer. (Had ze willen posten als reactie op zijn blog, maar vreemd genoeg krijg ik alleen een lege pagina te zien). Ze zijn niet echt leuk en vaak behoorlijk racistisch, dus ik plaats ze alleen om een beeld te geven van de grappen die nu rond gaan en niet om lollig te zijn.

Waarom zijn Sjiieten zo slim? Omdat de dag en nacht in school zijn (referentie naar de opvang van sjiietische vluchtelingen in schoolgebouwen)

Waarom houden Sjiietische vrouwen zo van Olmert? Omdat hij hun 20 jaar jonger maakt. (referentie naar de opmerking van Israël dat ze de klok 20 jaar gaan terugzetten in Libanon)

Man bij de tandarts: "Vlug, verwijder mijn brug anders wordt die ook nog gebombardeerd!"

Het kan nog altijd erger. Hieronder een grap die in Irak de ronde doet:
Bandje bij geen verbinding met telefoon: "De persoon die u probeert te bereiken is doodgeschoten danwel ontvoerd. Probeert u het later nog eens."

3 Comments:

Anonymous Anoniem schreef...

ter aanvulling op de grappen, ik heb hem maar niet vertaald ik denk dat iedereen wel engels begrijpt:

*** Hassan decided to send someone to make the
negotiations with Israel... After taking too many
opinions, he pointed on Haifa Wehbé.
After 3 days, Haifa came back to Lebanon Pregnant!!!

Hassan, upset, said:" We sent you there to find a
solution for the current situation... but not to sleep
with the enemy"

Haifa replied with a smile:"Habibi Hassan, Israel
refused all your proposals so I brought you a hostage"

14 augustus, 2006 14:46  
Anonymous Anoniem schreef...

sory ik deed iets verkeerd en wou niet anoniem blijven die grap van haifa kwam via mij, tineke boerendans

14 augustus, 2006 14:48  
Blogger christinA eijkhout schreef...

= op zijn blog, maar vreemd genoeg krijg ik alleen een lege pagina te zien=

Ik ook vanmorgen, maar tis weer ok daar. DNSprobleempje misschien.

14 augustus, 2006 16:35  

Een reactie posten

<< Home